پرسش های متداول

ورود و ثبت نام

چگونه میتوانم در خودرو بیوتی ثبت نام کنم ؟

در وب سایت گزینه “ورود به حساب کاربری” را کلیک کنید.
در بخش ثبت نام، با استفاده از ایمیل یا شماره همراه اقدام به ثبت نام کنید.
(در هر دو مورد بالا نیاز به دریافت کد فعال سازی است.)
پس از وارد کردن کد فعالسازی، نام و نام خانوادگی و پسورد خود را وارد و ثبت نام را کلیک نمایید.

 

رمز خودم را فراموش کرده ام. چطور می توانم وارد پروفایلم شوم؟


در وب سایت گزینه “ورود به حساب کاربری” را کلیک کنید.
در قسمت ورود، بر روی فراموشی رمز عبور کلیک نمایید.
سپس شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کرده و بر روی گزینه “ارسال رمز عبور” کلیک نمایید.
رمز عبور جدید به ایمیل یا شماره موبایل شما ارسال می شود.

 

چگونه می توانم اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنم؟


با وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل وارد حساب کاربری خود شوید. همچنین باید رمز عبوری که قبلا ثبت کرده‌اید را به خاطر داشته باشید.
روی گزینه “پروفایل من” کلیک کرده و در صفحه حساب کاربری بر روی “ویرایش پروفایل” کلیک نمایید. در آنجا می توانید اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش نمایید.

 

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در موارد و محصولات فاکتور را بدهم ؟


بله، فقط تا 6 ساعت بعد از ثبت سفارش میتوانید تغیرات (افزایش یا کاهش) در سبد خرید خود داشته باشید.

 

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟


بله. در صورتی که توانایی ثبت نام و خرید ندارید با پشتیبانی تماس بگیرید و موارد مورد نیاز را اعلام نمایید تا پشتیبانی خودرو بیوتی سبد خرید شما را تکمیل نماید. پس از تکمیل سبد خرید، لینک خرید برای شما ارسال می شود که می توانید ابتدا فاکتور خود را مشاهده و سپس در صورت تایید اقدام به پرداخت آن نمایید. لازم به ذکر است که پرداخت کردن فاکتور به منظور تایید آن است. پیشنهاد می شود برای دسترسی و خرید آسان تر، شخصا اقدام به خرید نمایید. همچنین در این نوع پرداخت میتوانید از طریق دستگاه عابربانک واریز کنید.
برای مشاهده اطلاعات تماس با ما کلیک کنید!

روند ثبت سفارش

 

چطور در خودرو بیوتی سفارش خود را ثبت کنم ؟


ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید. محصول مورد نظر خود را انتخاب و بر روی “افزودن به سبد خرید” کلیک نمایید. هر تعداد محصول از محصولاتی که قصد خرید آن را دارید را به سبد خرید خود اضافه نمایید. برای مشاهده سفارشات خود، بر روی “مشاهده سبد خرید” کلیک کنید. در صفحه سبد خرید محصولاتی که به سبد خود اضافه کرده اید را مشاهده می کنید. در این مرحله می توانید محصولی را حذف کنید و یا دوباره به سایت برگشته و محصولی را اضافه نمایید. برای نهایی شدن خرید، بر روی “اقدام به پرداخت” کلیک کرده و سپس مشخصات خود را وارد کنید. در انتها برای پرداخت “ثبت سفارش” را کلیک کرده تا به درگاه بانک وارد شده و پرداخت را انجام دهید.

برای خرید از خودرو بیوتی ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، شما برای خرید از خودرو بیوتی، ابتدا باید از طریق ایمیل یا شماره موبایل ثبت نام کنید. البته میتوانید مراحل افزودن موارد به سبد خرید انجام داده و در انتها با انجام خرید و احراز شماره موبایل ثبت نام به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.

 

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟


هر روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟
بله. هنگام انتخاب آدرس می توانید نام و شماره تلفن شخص مورد نظر خود را وارد نمایید. همچنین میتوانید در بخش توضیحات سفارش به طور دقیق برای ما توضیحات را نوشته و بعد یا قبل سفارش نکات را به ما یادآوری کنید.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟


خیر. در حال حاضر امکان پرداخت بصورت اقساطی وجود ندارد.

 

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟


تمامی سفارشات شهر تهران و مشهد با پیک ارسال می شود و محصولاتی که سنگین یا حجیم باشند با وانت ارسال می شود.
اگر شما در یکی از شهرهای ابهر – اراک – اردبیل – ارومیه – اصفهان – اهواز – ایلام – آبادان – آران بیدگل – آزادشهر – آستارا – آمل – اردکان – بابل – بابلسر – بجنورد – بروجرد – بم – بناب – بندر انزلی – بندرعباس – بهشهر – بوشهر – بوکان – بیرجند – تبریز – تنکابن – چابهار – چالوس – خرم آباد – خرمدره – خرمشهر – خمینی شهر – خوی – دامغان – دزفول – دلیجان – رشت – رفسنجان – زاهدان – زنجان – ساری – ساوه – سبزوار – سقز – سمنان – سنندج -سیرجان – شاهرود – شاهین شهر – شهرضا – شهرکرد – شیراز – قزوین – عسلویه – قائم شهر – قشم – قم – کاشان – کرج – کرمان – کرمانشاه – گچساران – گرگان – گنبد – لاهیجان – لردگان – لنگرود – ماهشهر – محمودآباد – مراغه – مرودشت – ملایر – مهاباد – میاندوآب – نور – نوشهر – میبد – نیشابور – هشتگرد – همدان – یاسوج – یزد هستید، سفارشات از طریق سیستم های حمل و نقل معتبر ارسال می شود.
شهرهای خارج از این مراکز ، توسط شرکت پست تحویل شما می شود.
سفارشاتی که خارج از این محدوده هستند با هماهنگی کامل سفارش برای این دسته از مشتریان ارسال میگردد. تمامی سعی ما این است که در باربری از چند مسیره شدن بار جلوگیری کنیم تا از افزایش هزینه حمل و نقل جلوگیری به عمل آید.

 

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟


خودرو بیوتی دارای دو انبار، یکی در شهر مشهد و دیگری در شهر تهران است. در تهران یا مشهد با روش اکسپرس، در همان روز یا نهایتا روز بعد سفارش شما ارسال میگردد.
در تهران با روش عادی، سفارشات 1 الی 2 روز کاری پس از پردازش سفارش، کالا تحویل داده می شود.
در صورتی که در یکی از شهرهای ذکر شده در بالا هستید، سفارشات 1-2 روز کاری پس از پردازش کالا تحویل داده می شود و در شهرهای خارج از مراکز ذکر شده 1-4 روز کاری توسط شرکت پست و یا شرکت های باربری معتبر تحویل داده می شود.

 

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟


امکان خرید کالاهایی که موجود نیستند وجود ندارد اما همیشه از طریق تماس با پشتیبانی خودرو بیوتی و یا فرم استعلام قیمت در صفحه اول سایت می توانید اقدام کنید.

 

سفارشات پست را چگونه می توانم پیگیری کنم؟


همواره می توانید با دریافت کد پیگیری مرسوله از پشتیبانی خودرو بیوتی و با مراجعه به سایت پست به نشانی itemtracking.post.ir و وارد کردن شماره مرسوله 20 رقمی، سفارش خود را پیگیری نمایید.

 

ارسال سفارشات حجیم و سنگین چگونه است؟


سفارشات بالای 20 کیلو و یا حجیم توسط وانت ویا شرکت های باربری ارسال می شود که هزینه آن در فاکتور اعمال می شود.

 

امکان ابطال سفارش توسط خودم وجود دارد؟


خیر. پس از پرداخت تنها تا پیش از ارسال محصولات امکان لغو سفارش توسط تیم پشتیبانی خودرو بیوتی وجود دارد.

 
آیا تعداد خرید از یک کالا در خودرو بیوتی محدودیتی دارد؟


بله. شما تنها می توانید به تعدادی که برای هر محصول مشخص شده است، خرید انجام دهید. برای خریدهای عمده می توانید با پشتیبانی خودرو بیوتی تماس حاصل فرمایید. همچنین در خرید های عمده تخیف های ویژه در نظر گرفته میشود.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد. در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد به حساب شما برمی گردد. این مشکل به بانک مرتبط می باشد و برای پیگیری باید با بانک خود تماس بگیرید. در صورت نیاز با پشتیبانی خودرو بیوتی تماس بگیرید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
خیر. در حال حاضر این امکان در سایت وجود ندارد و به زودی امکان پرداخت در محل اضافه می شود.

پیگیری ارسال سفارش

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
از طریق تماس با تیم پشتیبانی خودرو بیوتی امکان پیگیری همه سفارش ها وجود دارد.

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
در منوی بالای وب سایت، بر روی “پروفایل من” کلیک نمایید.
در صفحه حساب کاربری، “تاریخچه سفارشات” را کلیک کنید.
در این قسمت لیست تمامی خریدهای موفق و ناموفق خود را مشاهده می نمایید.

 

چگونه میتوانم با شما تماس بگیرم؟


“لطفا در صورت هرگونه سوال یا ابهام، قبل از تماس یا ارسال ایمیل ابتدا بخش پرسش های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با پشتیبانی خودرو بیوتی تماس بگیرید.
تلفن تماس: 09900869529 _ 09394526533

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
خانه
وبلاگ